100 vragen die niemand ooit aan je stelt

Quotefancy

Laatst was ik op mijn blog aan het kijken en las ik een tag, die ik twee en een half jaar (!) geleden heb ingevuld. Ik ging op zoek naar een andere leuke tag en kwam uit bij deze. Hij is heel lang, dus veel plezier met lezen :p

1. Slaap je met je raam open of dicht?

Ik slaap altijd met mijn raam dicht.

2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?

Eigenlijk neem ik nooit shampoo of conditioner mee, liever een body lotion ofzo.

3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet.

Noop.

4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?

Hmm, daar moet ik lang over nadenken. NEE.

5. Gebruik jij post-it notes?

Ja, die vind ik heel handig voor school!

6.   Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?

Misschien ooit gedaan, maar niet dat ik het me kan herinneren.

7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?

Oehh allebei eigenlijk niet HAHA. Als ik moest kiezen een zwerm bijen.

8. Heb je sproeten?

Nee, but I find it cute tho.

9. Lach je altijd op foto’s?

Niet op alle foto’s, maar op de meeste wel.

10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?

Ik denk wanneer anderen zich bemoeien met iets wat ik aan het doen ben, dat vind ik heel irritant.

11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?

Nooit.

12. Heb je ooit geplast in de bosjes?

JA, vroeger toen ik buiten aan het spelen was en er was geen wc in de buurt.

13. En gepoept??

Nee, zou ik ook niet doen.

14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?

Haha ja, als er een liedje in mijn hoofd zit.

15.  Bijt je op je pen?

Nee.

16.  Kun je zeilen?

Nog nooit gedaan.

17. Hoe groot is jouw bed?

UHM.. 1.40 bij 2 meter volgens mij.

18. Wat is je favoriete liedje deze week?

Hmm moeilijk. Ik heb heel veel favoriete liedjes. No tears left to cry van Ariana Grande vind ik heel leuk, die kan ik zó vaak achter elkaar luisteren.

19. Mannen die roze dragen?

CUTE

20. Kijk je nog steeds tekenfilms?

Disney?

21. Wat is je minst favoriete film?

De meeste films die ik kijk vind ik leuk, ik kan er op dit moment geen noemen dit ik niet leuk vind.

22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?

Op een onbewoond eiland ergens in de jungle ofzo.

23.Wat drink je bij je avondeten?

Optimel mango passievrucht.

24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?

Macdonalds saus.

25. Wat is je favoriete eten.

Sowieso sushi!

26.Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?

Mean Girls. Niet zo moeilijk.

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?

Mijn moeder.

28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?

Nee.

29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?

Als ik er veel geld voor zou krijgen wel ja!

30.Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?

Pff 6 jaar geleden denk ik.

31. Kan jij de olie van je auto vervangen?

Ik heb nog geen auto, helaas, dus nee geen idee hoe dat moet.

32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?

Nee ^

33. Ooit zonder benzine gezeten?

Nee ^

34. Favoriete broodje?

Frikandellenbroodje.

35. Het lekkerste ontbijt?

Ik hou niet zo van ontbijt, misschien is van een uitsmijter met verse sinaasappelsap.

36. Hoe laat ga je naar bed?

Door de week meestal rond 10 uur, in het weekend een uurtje later.

37. Ben je lui?

JA.

38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?

Ik heb nog nooit carnaval gevierd, ik woon wel in Brabant tho.

39. Wat is je chinees sterrenbeeld?

Slang.

40. Hoeveel talen spreek je?

2, Nederlands en Engels.

41. Heb je een tijdschrift abonnement?

Nee niet meer, ik heb heel lang een abonnement gehad op Girlz!

42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord.

Ajax.

43. Ben je koppig?

Ja best wel. Dat was ik vroeger al.

44. Wie is beter, Tyra of Oprah?

Ik ken ze allebei niet goed, Oprah?

45. Kijk je naar soaps?

The good doctor. Hele leuke serie!

46. Heb je hoogtevrees?

Nope.

47. Zing je in de auto?

Haha ja.

48. Zing je in de douche?

Dat dan weer niet.

49. Dans je in de auto?

Hoe wil je dansen in de auto?

50. Ooit een pistool gebruikt?

Nee.

51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?

Aan het begin van dit schooljaar, voor school.

52.  Vind je musicals stom?

Neee! Musicals zijn geweldig.

53.  Vind je kerst stressvol?

Nee totaal niet.

54.  Ooit Pierogi gegeten?

Uh wat is dat.

55. Favoriete fruittaart?

Aardbeien slof van de Albert Heijn. ZO LEKKER.

56. Wat wilde je vroeger worden?

Ballet danseres en mama.

57. Geloof je in geesten?

Nee.

58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?

Ja dat gevoel is zo raar.

59. Wat voor vitaminenpillen neem je dagelijks?

Geen.

60. Draag je slippers?

Alleen op vakantie in de zomer. Maar liever niet, ik vind ze niet zo fijn zitten.

61.  Draag je een badjas?

Nee ik heb er wel eén.

62. Wat draag je in bed?

Een hemd en een onderbroek.

63. Eerste concert?

OMG HAHA, die moet nog komen.

64. Kruidvat, Etos of DA.

Kruidvat, die is goedkoper.

65. Nike of Adidas?

Nike!

66. Cheetos of Doritos?

Aaah moeilijk. Doritos.

67. Pinda’s of zonnebloempitten?

Pinda’s.

68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?

Nee.

69. Ooit danslessen gehad?

Ja 4 jaar lang volgens mij. Ik heb op hiphop en streetdance gezeten.

70. Wat voor beroep doet jouw man later?

HAHA. Arts?

71. Kan jij je tong oprollen?

Ja..

72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?

Nee. Ook nog nooit aan mee gedaan.

73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?

Nee, wel bijna.

74.  Heb je recordable cd’s in huis?

Ja volgens mij wel.

75. Kun je recordable cd’s branden?

Nee.

76. Brand je vaak wierook?

Niet heel vaak, maar ik vind het wel heel lekker.

77. Ooit verliefd geweest?

Soort van.

78. Naar welk concert zou je graag willen?

Shawn Mendes, Ariana Grande, Justin Bieber, Dua Lipa.

79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?

Geen 😦

80. Hete thee of ijs thee?

IJS thee.

81. Thee of koffie.

Licht eraan in wat voor mood ik ben. Thee.

82. Mars of Snickers?

Mars.

83. Kan je goed zwemmen?

Ja ik denk dat ik wel goed kan zwemmen.

84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?

Ja.

85. Ben je een patiënt?

Huh? Nee?

86. DJ of een Band op je bruiloft?

DJ, Martin Garrix ofzo :p

87. Ooit een wedstrijd gewonnen?

JA, met turnen. Super trots haha.

88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?

Nee.

89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?

Allebei niet. Ik vind olijven echt heel vies.

90. Kan je haken of breien?

Ooit kon ik dat wel, maar ik weet niet of ik dat nog steeds kan.

91. De beste plek voor een openhaard?

In de woonkamer.

92. Wil je trouwen?

Ja ik denk het wel.

93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?

Niet

94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?

HAHA ga ik niet zeggen.

95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?

Nee. Nouja, heel soms.

96. Heb je kinderen?

Nee.

97. Wil je kinderen?

JAA!

98. Wat is je favoriete kleur?

Mint groen, lila.

99. Hoe wil je begraven worden?

Nog nooit over nagedacht. Ik hoop dat ik dat ook niet hoef voor een lange tijd.

100. Mis je nog iets?

Pfff dat was veel typen. Hopelijk vond je het leuk, ik vond het wel leuk om deze tag in te vullen. Tot snel! X

 

Plaats een reactie