Dag uit mijn leven

26717.pngHEY! Het is echt mega lang geleden dat ik voor het laatst echt iets heb geplaatst. Morgen ga ik op vakantie, dus het leek me wel leuk om voor de vakantie nog iets online te zetten. Ik heb foto’s gemaakt van wat ik deze dag heb gedaan. Hope y’all like it :p

Ik begon de dag vroeg, ik stond om kwart over 8 op en ging douchen. Daarna ben ik meteen mijn nagels gaan doen.

20170726_104832Voor mijn verjaardag heb ik gellak gekregen (waar ik echt s-u-p-e-r blij mee ben). Deze gellak blijft minstens 2 weken heel mooi zitten! Op vakantie zwem ik veel en daar worden mijn nagels altijd heel zwak van. De gellak maakt mijn nagels hard en laat ze minder snel afbreken.

20170726_104844Ik heb gekozen voor de kleur 80592, een licht oranje kleur met een hele lichte roze ondertoon. Super mooi! Voor degenen die geïnteresseerd zijn in de gellak: http://www.beauty-product.nl. En ’t resultaat :p

20170726_104715 Toen ik mijn nagels had gedaan ben ik eerst gaan eten. Daarna ging ik mijn tas inpakken. Nu ik dit aan het schrijven ben is het nog niet zeker of we weggaan. Mijn opa is namelijk ziek, en gisteren ging het opeens heel slecht. Gelukkig had hij vanochtend niet heel veel pijn meer. Als de pijn toch nog in de loop van de dag erger wordt, moet hij misschien naar het ziekenhuis, wat zou betekenen dat wij niet meer op vakantie kunnen 😦 MAAR… We hopen natuurlijk dat alles goed gaat met hem vandaag, zodat we morgen gewoon naar Spanje kunnen!

20170726_105101Een zonnebril kun je natuurlijk niet vergeten, ik neem deze twee mee. Ik zou heel graag nog een nieuwe erbij willen hebben. Ik hoop dat ik nog een leuke tegenkom op vakantie.

20170726_105116De onderste heeft roze spiegelglazen en heb ik destijds bij bbjunky gekocht. Ik weet niet of ze deze zonnebril nog steeds verkopen. Ik vind hem in ieder geval heel fijn!

20170726_105338Ugh het licht op deze foto is echt irritant. De zon schijnt nogal. Mijn camera valt niet te vergeten op vakantie. Ik neem mijn Nikon s9900 mee, en mijn nieuwe actioncam.

20160801_105954Vorige week kwam mijn actioncam binnen. Vorige zomer wilde ik ook al zo’n soort camera, omdat het heel leuk is om te gebruiken bij het snorkelen.

20170726_105420Ik heb de Eken h9 en hij is heel fijn! Niet duur, maar wel goede kwaliteit. Hij was 75,90 bij Bol.com 🙂

Goede muziek in het vliegtuig is onmisbaar. Daarom had ik een paar nieuwe liedjes gedownload. Ook heb ik een paar films op mijn telefoon gedownload, die ik dus overal kan kijken. De films die ik heb gedownload zijn: High School Musical, The Notebook en The Planet Of The Apes. Genoeg om te kijken dus 😀

Ik heb op dit moment natuurlijk ook favoriete nummers:

2umalibunopromisesNaast leuke muziek, moet er ook een goed boek in mijn tas zitten. Ik neem deze vakantie twee boeken mee. Schuld van Mel wallis de Vries en Everything Everything van Nicola Yoon.

20170726_110316Van dit boek komt in augustus komt ook een film in de bios, die ik ook echt heel graag wil zien! Mensen zeggen dat je wel eerst het boek moet lezen voordat je de film gaat kijken, dus daar ben ik mee bezig 🙂

Orange_is_the_new_Black

De rest van de dag heb ik eigenlijk niets meer gedaan. Een beetje YouTube en Netflix gekeken. Ik kijk momenteel naar Orange Is The New Black en ik ben bij seizoen 5 aflevering 7. Helaas is seizoen 6 nog niet uit, dus als iemand nog een leuke serie weet, let me know 🙂

Dit was mijn dag, ik hoop dat je dit leuk vond om te lezen! Hopelijk tot snel,

XOXO

 

 

Plaats een reactie