Schoolspullen ’16/17

Even geleden heb ik allemaal nieuwe schoolspullen gehaald, en ik wil ze graag aan jullie laten zien. Ik heb trouwens alle foto’s gemaakt met mijn nieuwe camera, nikon coolpix s9900.

1

Als eerst een etui, een hele simpele van de Action. Deze was een euro.

2

Dan twee gummetjes, ook van de Action. En dan ook heel veel pennen..

345

Een aantal schriften.

7

En natuurlijk konden markeerstiften niet ontbreken!

6

Als laatst mijn agenda. Dit jaar koos ik voor een neutrale agenda, zodat ik er zelf iets op kan zetten, vandaar ook de stempels.

8

Dit waren alle schoolspullen die ik tot nu toe heb gekocht voor volgend jaar. Ik heb ook nog spullen van vorig jaar, dus het lijkt misschien heel weinig.

Na de vakantie ga ik naar 4 havo 🙂

2 gedachtes over “Schoolspullen ’16/17

Plaats een reactie